آموزش خصوصی سئو

ساخت وبلاگ


حالا‌که داشتن وب سایت مپ ضروری میباشد، بایستی ببینیم چطور می گردد یک وب سایت مپ تشکیل آموزش خصوصی سئو داد (اطمینان نمائید که به هیچ وجهً شغل مشقت وجود ندارد). ولی این نکته را بایستی افزورد که فعالیتْ با ساختن وبسایت مپ کل نمی شود. نقشه‌ی ساخته‌گردیده می بایست به گوگل معرفی گردد. از سهل و آسان‌ترین رویکرد آغاز می کنیم.

ساختن xml sitemap با Yoast 
چنانچه وب سایت شما وردپرسی میباشد، به‌‌راحتی و با پلاگین‌ی Yoast میتوانید وب سایت مپ بسازید. پس این پلاگین را نصب نمائید . در دو عکس ذیل سایر‌ی روش علامت داده شد‌ه‌است.

 

 

 

استعمال از این پلاگین برای ساختن وبسایت مپ مزیت خیلی گرانقدر داراست: هربار که شیت‌ی جدیدی می‌سازید، لینک و پیوند آن به‌شکل اتوماتیک به وب سایت مپ اضافه میگردد. 

 ساختن xml sitemap با پلاگین‌ی Google XML Sitemaps 
خوشبختانه برای وبسایت‌‌های وردپرسی پلاگین‌های دیگری هم برای ساختن وب سایت مپ وجود داراست.  Google XML Sitemaps شایسته ترین و پرطرفدار‌ترین میباشد. بعداز نصب‌کردن این پلاگین، در قسمت پیکربندی میتوانید همگی موردها مرتبط با تگ‌ها را خودتان تهیه و تنظیم نمایید. 

ساختن وبسایت مپ فارغ از پلاگین‌ها 
درصورتی که وبسایت شما وردپرسی وجود ندارد، نیازی وجود ندارد نگران باشید. تارنما‌های واسطه‌ی دیگری می باشند که میتوانید با به کار گیری از آنان وب سایت مپ بسازید. یک کدام از این وبسایت‌های واسطه XML-Sitemaps میباشد. کافی میباشد شما نشانی اینترنت‌سایتتان را بدین تارنما بدهید. 

 

 

رسیدیم به مرحله‌ی انتها، به عبارتی‌طور که گفتیم، تارنما مپ برای هدایت خزنده‌ها و گوگل ساخته می‌گردد. پس بایدآن را به گوگل معرفی کنیم و دراختیارش بگذاریم. 

معرفی‌‌کردن وب سایت مپ XML به گوگل 
این فعالیت هم سهل و آسان میباشد. شما بایستی اینترنت‌ساتتان را به سرچ کنسول (Google Search Console) متصل کرده باشید. زمانی وارد سرچ کنسول می شوید، در منوی سمت چپ مورد‌ی Sitemaps را خواهید روئت کرد. نشانی وب سایت مپ اینترنت‌وبسایت را، که با این فرمت میباشد sitemaps.xml، درین محل‌ معلوم‌گردیده اضافه میکنید. 

آیتم‌ی Submit را هم می بایست بزنید. 

نصیب مهمی از فعالیت مجموع شد‌ه‌است. صرفا می بایست مطمئن گردید که‌این پیغام هم اکران داده می‌گردد: sitemap index processed successfully. 

فعالیت مجموع میباشد. شما این قابلیت را دارید که داده ها بیشتری در امر همگی لینک و پیوند‌های مو جود در وبسایت مپ از سرچ کنسول اخذ نمائید. کافی میباشد به  SEE INDEX COVERAGE خصوصی بزنید تا ملاحظه کنید یک سری لینک و پیوند دارای اعتبار در اینترنت‌تارنما شما وجود داشته و ایندکس گردیده است.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 168 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:23


مقالات نیز برای جذب کاربر مستلزم پیشگفتار ای جالب می‌باشند . آموزش خصوصی سئو شما هنگامی میتوانید خواسته خویش را به خوانند‌گان منتقل فرمایید که آنها به سخنانتان گوش دهند ، صحیح مانند اینکه هنگامی میتوانید به مشتریان خویش مال یا این که سرویسی را بفروشید که آن‌ها‌را نزد خویش نگه دارید . با اعتنا به‌این توضیحات ، در پیشگفتار یک مقاله بایستی آنچنان با تمرکز و نازکی فعالیت نمایید که در عین جذب مراجعین ، آنچه که به دنبال آنند را به یکباره تقدیمشان نکنید ، به این دلیل که اجرا این فعالیت نیز مجدداً با خروج وی یاروهمدم میباشد .

از این پیشین به کار گیری از لغت ها کلیدی یک نوشته که حتی یک کدام از پیشنیاز های تائید صلاحیت آنها بوسیله پلاگین های با صرفه ساز نیز میباشد ، منجر میشود تا استفاده کننده مطمئن گردد که مقاله صحت را باز و پیرو قرار میباشد به جواب آیتم نیازش رسد .

توده بندی
seo وبسایت برای مثال اقداماتی میباشد که می قدرت برای یک تارنما جهت استحصال مرتبه عالی در موتورهای کاوشگر برای مثال گوگل ایفا بخشید و ما در اینجا قصد داریم که ایفا این اصلی را برایتان توضیح دهیم درین وب سایت شما با کلیت مفاهیم بهینه سازی آشنا می‌شوید ، اما سئویاب همواره بر این نکته تکیید نمودهه میباشد که بهینه سازی امری تخصصی میباشد و از اجرای ناقص آن در وب سایت خویش بپرهیزید چون ممکن میباشد معایب کاری که اعمال میشود از مزایای آن برای شما بیشتر باشد و در واقع به وبسایت خویش ضرروزیان برسانید.

سئوی منفی

اگرچه دنیایی که در آن معاش می‌کنیم هنوز هم دارنده زیبایی های فراوانی بوده و می قدرت اثراتی از جوانمردی و رقابت تندرست را تحت عنوان مصادیقی از حُسن و جمال آن روئت کرد ، ولی واقعیت تلخ روایت اینجاست که انتظارِ داشتن رفتاری حرفه‌ای از همگی رقبا ، در کلیه سطح ها و عرصه های گوناگون توقع متعددی بوده و جز در آرمانشهری که مادیات در آن بی التفات میباشد نمی اقتدار آدرس از آن یافت !

میدانیم که در عرصه بهینه سازی و سئو تارنما ، تمامی مقر های اینترنتی که در عبارتی کلیدی یا این که حوزه مشترکی رقابت دارا هستند درپی حصول مرتبه بهتری بوده و قصد دارا هستند تا با قرار گیری در جایگاهی خوب در میان حاصل موتورهای جستجو گر ، در کانون توجهات و نهایتاً استحصال سودی بیشتر قرار گیرند . با اعتنا بدین اصل ، ما یحتاج میباشد که تارنما های نام برده با ساخت‌و‌ساز محتوایی بی نیاز ، پژوهش به لینک و پیوند های فرنگی ، نظم و ترتیب دادن به ظواهر و ساختار وب سایت خویش به یار و همدم دیگر اقداماتی که به بهبود بهینه سازی وبسایت یاری می نماید ، در فضایی تندرست مکان وبسایت بالاسری خویش را گرفته و براین اساس با ایفا seo کلاه سپید در بستری اخلاقی و انسانی به صدر حاصل رسد .

این در حالیست که در کلیه مسئله ها عده ای میباشند که یارای تقابل رو در رو با حریفانشان را نداشته و در‌پی این می‌باشند که با اصلاح کردن «پاپوش» برای او ، حریف از همگی جا بی خبر را از میدان به در نمایند ؛ پاپوشی که در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ به « سئوی منفی » پر اسم و رسم میباشد .

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44


مقصود کلمه و واژه کلیدی
هم اکنون میخواهیم غرض واژه و کلمه کلیدی را گزینه رسیدگی در آموزش خصوصی سئو اختیار بگذاریم. در واقع کلماتی که یوزرها در جستجوی خویش به کارگیری می‌نمایند، به خیر و خوبی گویای کلیه چیز میباشد و می‌قدرت متوجه شد که غرض استفاده کننده از کاوش دقیقا چه چیزی میباشد. مثلا هرگاه کلمه و واژه “خرید” یا این که “معامله” را در جستجوی استفاده کننده مشاهده کردید، بدانید که غرض وی معامله‌گری میباشد. چنین خیلی عالی می‌‎توانید واژه کلیدی مطلوب را برای محتوای وب سایت خویش پیدا نمایید.

چه‌طور محتوا را برای غرض کاوش استفاده کننده با صرفه کنیم
چنانچه می خواهید یوزرها وارد وب سایت شما شوند، می بایست بتوانید یک محتوای بهتر و با صرفه گردیده با اعتنا به نیاز استفاده کننده تنظیم فرمایید. به عنوان مثال چنانچه می دانید مقصود استفاده کننده از کاوش حصول داده ها میباشد، با کتابت نوشته‌ی علمی‌های زمانبر و خسته کننده به فیض خیر و خوبی نمی‌رسید. بلکه می بایست یک محتوای کوتاه، بی آلایش و در عین حالا بدون نقص برای یوزرها تنظیم نمائید. اما گزینش غرض جستجوی یوزرها حقیقتا شغل بی آلایش و راحتی وجود ندارد.

فیض‌گیری کلی
غرض کاوش یا این که غرض مخاطب قضیه بسیار اصلی و حائز اهمیتی میباشد که به شدت بایستی به آن دقت نمایید. در واقع می بایست مطمئن گردید که محتوای شما با چیزی که مخاطب در‌پی آن میشود، هم خوانی داراست. مطمئن باشید با حدس غرض یوزرها از کاوش، می توانید خیلی سریع به توفیق دست پیدا نمایید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:21


متا تگ های گوگل (اعم از متا تگ های seo و غیر سئویی)به موتور کاوش گوگل یاری آموزش خصوصی سئو می‌نمایند که با به کارگیری از آنان در دست گرفتن  ورقه اینترنت را به دست بگیرد و شناسایی یک ورقه برای آن راحت باشد. meta tags ها علاوه به موتورهای کاوش به کاربرها هم امداد می‌نمایند که کاغذ را عالی شعور نمایند.

در فیلم کوتاه پایین آغاز با متا تگ های اصلی گوگل آشنا می‌شویم و عنایت متا تگ ها در seo وب سایت را باهم خاطر می گیریم.

نمایشگر ویدئو

00:00
02:26


فهرست محتوا  اکران 
ادراک گوگل از متا تگ ها
متا تگ های گوگل و بقیه موتورهای کاوش، کدهای HTML ای می‌باشند که به خوانایی آن به موتورها یاری می‌نمایند و راهی بهتر برای دارندگان اینترنت‌تارنما میباشد تا داده ها مرتبط با تارنما‌های خویش را در مشت موتورهای کاوش قرار دهند. مقصود مهم از به کاربردن متا تگ ها فهم و شعور عالی محتوا میباشد تا محتوا را به‌شکل ظریف برای یوزرها درازای کاوش برگرداند.

متا تگ ها میتوانند برای ارائه داده ها به تمامی نوع مشتری استعمال شوند و هر سیستم تنها متا تگ‌هایی را که ادراک می‌نماید پردازش می‌نماید و سایر را نادیده می گیرد. متا تگ ها به نصیب ورقه HTML شما اضافه میگردند و عموماً این چنین میباشند:

 

گوگل چه متا تگ هایی را می فهمد؟


در تحت فهرستی از متا تگ های گوگل را آورده‌ایم که گوگل می‌تواند آن‌ها‌را ادراک نماید و به کار گیری از این متا تگ ها در برگه، سبب میگردد که گوگل تارنما مارا عالی فهم و شعور نماید. بخشی از لیست ذیل از متا تگ های اصلی seo میباشند که می بایست در کاغذ آنان را به نحو احسن پیاده‌سازی کنیم. البته بعضا از متا تگ های دیگر برای بهینه سازی اصلی نیستند.

متاتگ های بهینه سازی آن هایی که برای موتورهای جدتجو اساسی می‌باشند، نقش به سزایی در ادراک موتورهای کاوش از محت٢ای وبسایت ما ساخت‌و‌ساز میکنند. متاتگ ها و به کار گیری باصرفه از آنان یکی ردیف های مهم بهینه سازی کلاه سپید میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 104 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:01


استعمال از محتوای ستونی یکی‌از شیوه‌های رایج در تدوین استراتژی محتوایی آموزش خصوصی سئو تارنما میباشد. این طریق به خیال مزیت‌هایی که ساخت و ساز می‌نماید، رایج گردیده‌است. مهم ترین مزیت محتوای ستونی، اثر مثبت آن در سئوی وب سایت میباشد. درین بخش به تنی چند از مهمترین مزایای محتوای ستونی اشاره میکنیم:

به کارگیری از محتوای ستونی همپا با محتواهای خوشه‌ای به گوگل یاری می‌نماید مسئله تارنما شما و مسئله کاری آن را خوب تشخیص دهد. درنتیجه مطالب وبسایت شما زودتر ایندکس گردیده و برای نتیجه ها جستجوی مرتبط به اکران درمی‌آیند. داشتن محتواهای مرتبط همینطور سبب ارتقاء مرتبه وبسایت شما در حاصل کاوش میشود.

ضمن این محتوای ستونی به یوزرها وبسایت شما هم امداد می‌نماید، مطالب مورد نیاز خویش را به راحتی پیدا نمایند. محتوای ستونی شما داده ها کلی را درباره یک قضیه وسیع در دست یوزرها قرار میدهد. در عین هم اکنون کاربرانی که نیاز به محتوای عمیق و تخصصی‌ درباره موضوعات جزئی‌خیس دارا هستند، می توانند به محتواهای خوشه‌ای حول آن مراجعه نمایند. پیوند سازی داخلی فی مابین محتوای ستونی و خوشه‌ای هم به هدایت یوزرها امداد متعددی می‌نماید. براین اساس، رضایت یوزرها ورودی از وبسایت شما ارتقا یافته و سبب ساز ارتقاء بیشتر سکو آن در نتیجه ها کاوش میگردد.

در فیض موردها گفته‌گردیده، محتوای ستونی می تواند نشانه‌دهنده اعتبار، تخصصی و قابل اتکا بودن یک وبسایت باشد. از‌آنجا که محتوای ستونی یاروهمدم با محتواهای خوشه‌ای موضوعات متعدد را تماما، جامع و ظریف پوشش میدهند، گوگل به اعتبار و تخصصی‌بودن وب سایت پی میبرد. شاخص‌های اعتبار، تخصصی بودن و قابل‌متکی بودن بودن از مهم ترین مواقعی میباشد که گوگل در مرتبه‌بندی تارنما‌های پزشکی، تن درستی، مالی و... آیتم دقت قرار می دهد.

 

مزیت دیگری که محتوای ستونی برای وب سایت شما ساخت و ساز می‌نماید، سازمان‌دهی صفحه های به شکلی استاندارد میباشد. این مسئله در سئوی وب سایت عنایت داراست، چون اثر متعددی بر رضایت یوزرها از وبسایت و تجارب کاربری آن ها داراست. تجارب کاربری تارنما شما این روز ها بیشترین مداقه را برای گوگل داراست. با سازمان‌دهی مطلوب مطالب وبسایت مبتنی بر ساختار محتوای پیلار و کلاستر میتوانید تجربیات کاربری تارنما را ارتقاء داده و در فیض درجه بالاتری بدست آورید.

محتواهای ستونی چرا‌که بزرگ و جامع می باشند، معمولا پیوند‌های متعددی از سایر وب سایت‌ها اخذ می‌نمایند. به همین عامل اعتبار آن ها نزد گوگل بیشتر گردیده و درواقع پیج رنک آنان ارتقاء مییابد. از طرفی پیج رنک این صفحه ها با امداد لینک و پیوند‌های داخلی به صفحه ها خوشه‌ای حول آن منتقل گردیده و سبب افزایش مرتبه آن ها هم می‌گردد. از طرف دیگر صفحه ها خوشه‌ای هم به محتوای ستونی خویش پیوند داخلی داده‌اند و افزایش مرتبه آنان به محتوای ستونی هم منتقل می‌گردد. این چرخه به همین صورت ادامه یافته و سکو وبسایت شمارا همواره ارتقاء می دهد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:24


Orphan Page یا این که ورقه یتیم به برگه‌ای اطلاق میگردد که هیچ بک لینکی آموزش خصوصی سئو به آن داده نشده میباشد. البته چرا صفحه های یتیم برای seo خلل ساخت و ساز می‌نمایند؟ موتور‌های کاوش ازجمله گوگل، معمولا صفحه ها اینترنت را به دو روش پیدا می‌نمایند.

کرالر پیوند جان دار در یک کاغذ را دنبال می‌نماید تا به برگه نو دست یابد
کرالر URL فهرست گردیده در نقشه وب سایت را پیدا می‌نماید و چنین به آن برگه دست مییابد
پس موتور‌های کاوش نمی‌توانند صفحه ها یتیم را به وسیله لینک و پیوند‌ها پیدا نمایند. در‌فیض، ایندکس نشده باقی میمانند و هیچ زمان در صفحه های نتیجه ها موتور‌های کاوش اکران داده نخواهند شد. به سیرتکامل‌ای که حتی در صورتی‌که صفحه های یتیم شما در نقشه سایتتان فهرست گردیده باشند، همچنان برای بهینه سازی یک خلل بحساب میایند.

 

 

 

Impression چیست؟
معیار چشم شدن و کاوش در دنیای وب هست که می‌‌توانید داده های عددی دقیقی در اینترنت مستر تولز از آن ملاحظه کنید. از جمله وقتی که می خواهید بدانید یک واژه کلیدی چقدر بازدید و جستجوی ماهیانه دارااست می بایست  Impressin آن واژه و کلمه کلیدی را تحقیق نمائید.

Hit چیست و چه کاربردی داراست؟
در معنای تعداد درخواست (Request) که در یک برگه چهره می دهد: برای شعور بی نقص این مسئله بدین نمونه اعتنا نمائید: یک برگه‌ای که یک عنوان ، یک عکس و یک متن دارااست دارنده 3 هیت است.

 
Visit چیست؟ 
هر نوبت که فردی از جایی فارغ دامنه وبسایت شما، به سایتتان دسترسی پیدا نماید، یک Visit یا این که بازدید انجام یافته میباشد. به عبارت دیگر، هر‌گاه فردی در سایتی غیر از تارنما شما، روی یک پیوند کلیک نماید که اورا به تارنما شما هدایت نماید و یا این که مستقیما نشانی وبسایت شمارا در مرورگرش وارد کرده و به اینترنت سایتتان ورود نماید، یک Visit یا این که بازدید برای سایتتان تصویب نموده است. در‌حالتی که فرد بازدید کننده، مادامی که در وبسایت شماست، یک‌سری شیت در سایت شما گشوده نماید، همچنان یک بازدید انجام یافته میباشد. یک بازدید وقتی به نقطه پايان میرسد که بازدید کننده وب سایت شما‌را رخنه‌ نماید؛ یا این که روی لینکی فرنگی کلیک نماید و شیت‌ای از یک وبسایت فرنگی، جایگزین کاغذ وب سایت شما خواهد شد و یااینکه پنجره مرورگرش را ببندد. در شرایطی‌که شخصی با یک IP یکسان، دوبار از یک تارنما بازدید نماید، دو بازدید به اکانت خواهد آمد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:14


در مرحله نخستین از یادگیری seo مایحتاج میباشد که مطلوب‌ترین آموزش خصوصی سئو و شایسته ترین کلمه ها کلیدی را برای  وبسایت خویش گزینش فرمایید، چون تک تک این کلمه ها کلیدی به وسیله مخاطب در گوگل سرچ گردد شما به یاری ابزارهایی نظیر: گوگل Keyword، kwfinder و planner این کلمه ها را تشخیص و برای وبسایت خویش تعیین نمائید.

یادگرفتن محاسبه seo وبسایت رقبا:
برای یادگیری seo نیاز دارید که تارنما رقیبانتان را مطلقا ارزیابی نمائید تا متوجه گردید برهان وصال به مرتبه نخستین گوگل آن ها چه بوده میباشد و از چه لغت ها کلیدی به کار گیری کرده اند. برای ارزیابی تارنما حریف های خویش می توانید از ابزار moz  یا این که hrefs به کار گیری فرمایید.

ساخت‌و‌ساز محتوا را کاملا بلد باشید:
برای یادگیری بهینه سازی شما نیاز دارید تا ایجاد محتوا را به طور کامل بلد باشید که بعداز طراحی وب خویش برای توفیق بیشتر محتوای خویش را با چه کیفیتی ایجاد فرمایید شما برای ساخت محتوا مستلزم گردآوری  داده ها پهناور می‌باشید، دقت داشته باشید که شما گاهی نیاز به خلق و خوی محتوا ندارید و صرفا کافی میباشد که از منابع متعدد داده ها متفاوتی توده اوری فرمایید ساخت و ساز محتوا در سئو وب سایت از مداقه بسیار بالایی شامل است در شرایطی که محتوای بی چگونگی ایجاد نمایید هیچ وقت به سود مناسب و مرتبه بالا در گوگل نخواهید رسید.

seo داخلی را به طور کامل حافظه بگیرید:
 بعداز آموزش همگی فرآیند بیان شده در ابتدا نیاز میباشد که شما seo داخلی یا این که به عبارتی آن پیج بهینه سازی را فرا بگیرید. seo داخلی گروه اقداماتی میباشد که شما بایستی جاری ساختن دهید تا سایت خویش را با صرفه فرمائید.

از هاست باصرفه به کارگیری فرمائید چون یکی‌از فاکتورهای اساسی در سرعت وب سایت محسوب گردیده است.
ساخت و ساز محتوا را بی نقص و جامع اجرا دهید و مطلقا مقاله ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله شما از رقیبان بیشتر باشد.
در کنار مطالب خویش از عکس و فیلم به کار گیری فرمائید.
لینک و پیوند داخلی برای مقاله خویش را فراموش نکنید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:47


seo چیست؟ بهینه سازی یا این که seo موتورهای کاوش یک فرایند تکنیکی ، آموزش خصوصی سئو تحلیلی و خلاقانه برای بهبود قابلیت و امکان مشاهده کرد یک وبسایت در موتورهای کاوش میباشد. وظیفه مهم بهینه سازی هدایت ترافیک اثرگذار به مکانی میباشد که به فروش تبدیل گردد . نکاتی در‌این کاغذ تفحص خواهید کرد که به شما امداد می نماید که یک وبسایت با seo بهتر را ساخت و ساز نمائید.

در موقعیت بی آلایش ، سئو با علامت دادن محتوای شما به موتورهای کاوش نماد میدهد که شایسته ترین فیض برای قضیه در اختیار میباشد .
این به‌این عامل میباشد که آحاد موتورهای کاوش مقصود یکسانی دارا‌هستند : برای علامت دادن شایسته ترین و مرتبط‌ ترین حاصل برای یوزرها خویش .
در‌صورتی‌که می‌ خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به صفحه های اینترنت خویش وارد نمایید ، بایستی آن را فهم نمائید و به الگوریتم Google دقت نمایید .
از‌آن‌جا‌که هر موتور کاوش الگوریتم های جايگاه‌ بندی مختلف دارا‌هستند ، نمی‌ قدرت تمامی آن‌ ها را درین راهنما پوشش بخشید .
به این ترتیب ، به سمت جلو پیش می‌ رویم ، بر روی شیوه درجه‌ بندی بلندمرتبه‌ ترین موتور کاوش تمرکز خوا‌هیم کرد : گوگل .

کدام مسائل بهینه سازی بیشتر اصلی میباشد؟
این ها چیزهایی می باشند که در حالتی که به صحت اعمال دهید در seo وبسایت برنده خواهید شد

وب سایت خویش را مسدود نکنید

بازدید کننده وبسایت را سردرگم نکنید

گوگل را از منابع crawling در وبسایت خویش مسدود نکنید و یا این که موادسازنده ویژه‌ ای را در شیت خویش رسم نکنید.

پباده سازی ریسپانسیو بر روی تلفن همراه و دسکتاپ داشته باشید

محلی باشید که به مشتری غرض خویش مراجعه فرمایید.

وب سایت خویش را در کنسول کاوش مانند ابزارهای گوگل سرچ نمائید

عبارت کلید کلمه و واژه خویش را دستکم یک‌توشه در تیتر ورقه قرار دهید

عبارت کلید کلمه و واژه خویش را دست کم یک توشه در محتوای اساسی برگه قرار دهید

از مالامال کردن محتوای کلید کلمه و واژه‌های کلیدی خویش داری نمائید

تفصیل meta description با صرفه ساخت و ساز نمائید

اعتقاد نتیجه ها نمائید که محتوای مهم برگه با باکیفیت و بوسیله یک دارای تخصص حرفه‌ای مندرج میباشد. در‌حالتی که محتوای شما به صورت ارگانیک به اشتراک گذارده نشود ممکن میباشد یک خلل کیفی محتوا داشته باشید.

اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید لغات کلیدی که می‌خواهید برای آنها درجه بندی نمایید در وب سایت شما وجود داراست. چگونگی رقابت برای این جايگاه بندی ها معلوم می نماید که شما چقدر به همت نیاز دارید.

از لغت ها هم معنی و مشترک در برگه خویش استعمال فرمائید

افزودن بها به صفحه های با تصاویر ، ویدیو ، جداول

سئو برای ارتقاء رضایت استفاده کننده (از جمله ارتقا فرصت حضور در برگه یا این که وب سایت)

بروز رسانی محتویات اصلی در وب سایت تعدادی توشه در سال

درست کردن محتویات دیرین وبسایت

از تکثیر صفحه ها ضعیف دوری فرمائید

تاریخ تغییر تحول برگه یا این که تکثیر مقاله قرار گیرد

محتوای اساسی را فدای صفحه های چرت و پرت و تبلیغات نکنید

لینک و پیوند به مطالب مرتبط در وب سایت خویش با متن موءثر

از یک اسکرول معمولی در تارنما خویش به کار گیری نمائید

ساخت و ساز صفحه های با پیشنهاد‌های W۳C درباره ی HTML ، H۱، متن و غیره

ساخت صفحه های برای برآورده کردن شایسته ترین نحوه ها و دقت به چیزی که بازدیدکنندگان وبسایت را اذیت می نماید.

ساخت و ساز صفحاتی که در آن محتوای مهم برگه حق تقدم داده می‌شود و تبلیغات آزار دهنده را حذف می نماید ( به خصوص در موبایل )

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 377 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:25

سیستم ادله هایی که میتوانید برای ساخت و ساز آموزش خصوصی سئو محتوای زودگذر استعمال نمایید:

اینک بازیگران اساسی در فضای محتوای زودگذر عبارتند از:

روایت های اینستاگرام

 روایت های صورت بوک

اسنپ چت

دیگر سیستم استدلال هایی که در مورد ارائه و بازاریابی زودگذر بسط نموده اند، Mashable ، Esquire ، Refinery29 و MTV میباشند.

3 کمپانی اینک از محتوای زودگذر به کارگیری می نمایند:
 Men's Health استرالیا
خبر نامه Men's Health Magazine استرالیا از یک استراتژی زودگذر معمولی برای ارتقاء بازدید از محتوای وبسایت خویش استعمال می نماید. عنوان ها بی آلایش- تیزر و تصاویر دیدنی تخیل بینندگان را جلب کرده و آنها‌را به حصول داده ها بیشتر و تعامل با محتوای هیبت های زمانبر در وبسایت مهم خویش دعوت می نماید.

 کیتی پری
مغز بازاریابی کیتی پری، از صمیمیت تحت عنوان یک استراتژی اساسی بازاریابی در تبلیغو فعال‌سازی گالری تازه خویش بهره برد. او به مقطع 72 ساعت، در پشت صحنه به هوا داران دسترسی اعطا کرد که به طور بدون واسطه با او حرف کنند تا از تجارب فردی این هنرمند استعمال نمایند.

شاید یک کدام از شایسته ترین و راضی کننده ترین مثال های بازاریابی محتوای زودگذر، تکثیر گالری ادل ، "25" ، در سال 2015 بود. در 18 اکتبر در انگلستان، هنگام وقفه ساخت و ساز گردیده در کسب و کار "" The X Factor، بینندگان با یک ویدئو 30 ثانیه ای مشغول شدند به نحوی که به ندرت مجموع دنیا را در بر گرفت.

تکثیر گالری ادل ، "25"
اما، عموم فورا صدای آدل را تشخیص دادند ولی راز و رمز و انتظار پیرامون تشخیص این ظواهر ناشناس، فارغ از هیچگونه توضیح مازاد، موجب شد تا یک تکان و تکان نو در دور و اطراف آنلاین تولید گردد. سه روز سپس این رخداد، ادل اعلام كرد كه بعد از سه سال وی در شروع تکثیر سو‌مین گالری استودیویی خویش با تیتر "25" میباشد.غوغا و اقتدار آن تبلیغ معمولی و لبریز سر وصدا در رسانه های اجتماعی به به عبارتی نسبت بسیار خارق العاده و بدور از انتظار بود.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 100 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:46

هر قطعه ای از محتوا که ساخت‌و‌ساز می‌کنید آموزش خصوصی سئو بایستی با حدس کار غرض صورت پذیرد. برای اعتقادوباور از اینکه مشتریان مبادرت متبوع را ایفا می‌دهند-اشتراک ، اضافه کردن به سبد خرید ، پرس و جو-چند بلوک فراخوان را در طی نوشته ی علمی قرار دهید.ما ترجیح میدهیم بعداز هر قسمت از نوشته‌علمی ، یک بلوک غیر مزاحم در اختیار بگذاریم. مزیت این منش این میباشد که می‌توانید پیام خویش را به طوری مرتبط نمائید که نرخ را ارتقاء دهد و تعداد مشتریان بالقوه خویش را ارتقاء دهید.

How to Create Expert Content: Multi-Channel Fit

سه بلوک متفاوت 
برای مثال ، در صورتی‌که نوشته‌علمی ای راجع‌به طراحی برنامه برای تعطیلات در مکزیک دارید و قسمت های مختلفی در باب شایسته ترین هتل های لاکچری ، ارزان و خانوادگی دارید. منطقی میباشد که شما می بایست سه بلوک متفاوت برای مبادرت با لینکها و قیمت پیشنهادی گوناگون ساخت‌و‌ساز فرمایید. مانند بقیه منابع ، تبدیل ها را از محتوای ماهر خویش پیگیری نمایید. با این اکنون ، در قرار دادن نشانه های UTM در CTA خویش اعتنا نمائید. متاسفانه زمانی یک بازدید کننده روی پیوند داخلی معلوم گردیده به وسیله UTM کلیک می نماید ، بازدید را تقسیم می نماید. در ازای ، ممکن میباشد بخواهید هدف ها بر اساس جاوا اسکریپت را تهیه فرمایید.

کلام انتها!
بعداز قرائت این شرکت سه قسمتی ، اینک میدانید که برای ساخت‌و‌ساز یک استراتژی محتوای حرفه‌ای تخصصی مقیاس پذیر که مشمول شما متخصصان موضوعی میباشد ، چه چیزی مایحتاج میباشد. براین اساس همت خویش را مبتنی بر تقاضا تهیه نمایید ، متخصصان را در ساخت محتوا شرکت کردن دهید و از تناسب یک سری کانالی یقین نتایج نمایید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:54

چرای این کلیه خوب تایپ کردن التفات دارااست؟
«ماجراهای بلندمرتبه برای اشخاصی صورت آموزش خصوصی سئو می‌دهد که میتوانند روایت های بهتر بگویند». ایرا گلس

خوب تایپ کردن دقیقا به همین دلیلی التفات داراست که گلس گفته میباشد، البته به‌این عامل هم مداقه داراست که برای هر تجارت یا این که سازمانی این دستور تراژدی خواهد بود که مشقت بار برای ساخت محصولی موثر یا این که ارائه سرویس ها فوق العاده ای فعالیت نماید، ولی نتواند آن را به طوری شگفت آور و دیدنی برای ذینفعان خویش توضیح دهد.

دقت داشته باشید که‌این ذینفعان تنها قرار وجود ندارد مشتری ها باشند، میتوانند کارمندان، فروشندگان، سهامداران و جامعه ای باشند که با آنان، باطن آن‌ها و برای آن‌ها شغل می‌کنید.

چه ابتکار هایی را در قسمت خویش مشاهده نموده اید؟
اطلاع رسانی بازرگانی
شیوه سنتی مدام این میباشد که محصول ها خویش را نماد دهید یا این که درباره آنان بگویید، فراخوانی جاری ساختن دهید و درانتظار بمانید آنان‌را از شما بخرند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:00

قرار وجود ندارد این راهنما بر آموزش خصوصی سئو پایه ی تئوری ها یا این که شایسته ترین نحوه ها شغل نماید، بلکه شالوده آن نتایجی میباشند که در دنیای حقیقی وواقعی و به طور حقیقی وواقعی به دست آمده اند. طی سه ماه قبلی، ما پنج نوشته را برای وب سایت Lonely Planet

 ارسال کرده ایم که یکی‌از شایسته ترین و تاثیرگذارترین تارنما ها در مورد هجرت میباشد و پیوند های آن بسیار دارای اعتبار میباشد.
این نوشته همین روندی را که قرار میباشد درین راهنما به شما معرفی کنیم، دنبال کرده اند. سود ای که به دست آمد، این بود که‌این وبسایت مجموع این نوشته ها را به خیر پوشش داده و برایشان پیوند سازی کرد.

این فرمان سبب ساز به ساخت‌و‌ساز پروژه هایی گردیده‌است که کلیه بالای ده لینک و پیوند جذب کرده اند که ولی بخش اعظمی از این لینک و پیوند سازی ها هم مرتبط با نشریات و وب سایت های دست بالا و بسیار کیفیت عالی بوده اند و بیشترین معیار اثر را در seo داشته اند. مثالی که پیرو می‌آید، 84 توشه گزینه پوشش قرار گرفته و برای آن ها لینک و پیوند سازی شد‌ه‌است.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:37

ما بهینه سازی ها همچنان کلیه آموزش خصوصی سئو چیزهای خیر و خوبی که داریم را از فی مابین می‌بریم. صرفا با وسواس ما در عملکرد برای مقیاس بندی و کاهش کناره ها در کارایی برای ساخت محتوای اساسی به طور بهینه سازی گردیده هستیم. در بخش اعظمی از موردها ، ناشران حقیقتا نمی‌خواهند به محتوای فرنگی لینک و پیوند دهند. آن ها ترجیح می‌دهند خوانند‌گان را در وب سایت های خویش نگه دارا هستند. با این درحال حاضر ، اکثر زمان ها آن‌ها راه حل ای جز پیوند ندارند. چرا؟

قیمت وبسایت
چون پیوند بها تارنما را زیاد خواهد کرد.متوجه یک مراحل در اینجا گردیده اید؟ در شرایطی‌که می‌خواهید ناشران به شما پیوند دهند ، بایستی کاری متعدد با بقیه افراد جاری ساختن دهید. شما می بایست باور نتایج فرمایید که مالیات بر ارزش افزوده نموده اید و یکی‌از شایسته ترین رویکرد ها برای این عمل محتوای اساسی

 میباشد. قفل پیوند دهی به محتوای اساسی را با Keyword Hero گشوده فرمائید! همگی کلمه ها کلیدی مهم خویش را در GA برای محتوای اساسی گشوده نمایید و معیارهای کارایی آنها‌را ملاحظه کنید.
اکانت مجانی
احتمالا درباره محتوای اساسی(که آیا می‌دانید معنای حقیقی وواقعی آن چیزی تماما چیز دیگری میباشد) شنیده اید ، ولی بیایید آن را به طور دقیقتر رسیدگی کنیم. این واژه و کلمه ای میباشد که ما در Digitaloft برای اشاره به اکثری از کمپین های بازاریابی محتوا که از طرف مشتریان ایفا می‌کنیم ، استعمال میکنیم. این کلمه و واژه مرتبط با پوسته خاصی وجود ندارد بلکه گروه ای از فرمت ها میباشد که می اقتدار با مورد ها ذیل تمجید کرد:


محتوای اساسی آن چیزی میباشد که چاپ کننده نمی تواند به راحتی آن را تکرار نماید. تلاشی که آن‌ها بایستی برای ایجاد چیزی بهتر یا این که عالی ایفا دهند ، بسیار زیاد میباشد. آن‌ها میتوانند با پیوند دادن به محتوای شما به محتوای خویش و مخاطبان خویش مالیات بر ارزش افزوده نمایند ولی سوای پیوند ، این محتوا ارزشی نخواهد داشت.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:54

در شرایطی که همچنان به آموزش خصوصی سئو صورت پیش فرض از فرایندهای خطا تبعیت فرمایید، می بایست بدانید که "محتوای بیشتر" اشتباهات شمارا حل نمی نماید. یک نظرسنجی از CoSchedule جدیدا نماد بخشید که بازاریابانی که استراتژی ها و فرایندهای خویش را مستند می نمایند، چهار تا شش موازی بیشتر از افرادی که‌این فعالیت را اجرا نمی دهند، به توفیق دست مییابند. با اعتنا به مداقه اوراق، بسیار اساسی میباشد که شما به صورت تروتمیز استراتژی ها و گردش عمل خویش را آپ تو دیت فرمائید. تغییر و تحول هدف ها شما نیاز به شیوه نامه های اجرایی و پیوندها روشن داراست.

Create Great Content from the Start by Following These 3 Steps
استراتژی ساخت محتوا
استراتژی و تجدید فرایند ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر و استفاده کننده پسند قادر است یک آیتم بهتر برای بهبود حالت وب سایت باشد. در شرایطی‌که قسمتی از حق تقدم های فعلی تجارت شما غلط میباشد، پیش از اینکه محتوای شما از مسیر بیرون گردد، آن را اصلاح فرمائید. برای یقین از ساخت‌و‌ساز محتوای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب و استفاده کننده پسند مورد نیاز میباشد تا این سه مرحله را دنبال نمائید:

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:17

ارزیابی محتوا به به عبارتی اندازه معمولی و آموزش خصوصی سئو در عین درحال حاضر غامض به لحاظ می‌رسد. این روند تایپ کردن سوال ها ، هدف ها و نگرانی های مهم مشتری در زمان جست و جو خرید آن ها و آن‌گاه اندازه گیری در قبال ارائه محتوای فعلی شما برای لبریز کردن خلاهای احتمالی میباشد. تجزیه و نظارت بدون نقص محتوا بالاتر از نظارت سکو بندی عبارات کلیدی میباشد. مجموع محتوای شما‌را در حیث می گیرد ، حتی قسمت هایی که در سایت شما نیستند:

   صفحه ها وبسایت

  پست های بلاگ

 صفحه ها فرود

  کتابهای الکترونیکی ، کاغذهای سپید و بقیه محتوای ممتاز

  آدرس اینترنتی ها

   پیام های باطن طرحی

محتوای تبلیغات مبلغی

   حتی رسانه های اجتماعی و بقیه بسترهای توزیع

بررسی شیوه به کارگیری شما از هر کدام از این بسترهای محتوا برای یافتن خطاها حقیقی و واقعی و اجرای شایسته ترین استراتژی برای رفع آن‌ها بسیار اساسی میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02